zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

رزولوشن 720p برای نمایشگر تلفن‌های هوشمند کافی نیست؟ گزارش‌ها حاکی از آنند که HTC در حال کار برروی نمایشگر Full HD برای تلفن‌ هوشمند جدید خود است. تلفن جدید اچ‌تی‌سی مجهز به صفحه نمایش ۵ اینچی بوده و قرار است در ماه سپتامبر یا اکتبر (حدود ۲ ماه دیگر) وارد بازار شود. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:18 ] [ amer ] [ ]

از یک بازار کوچک که کسی به آن توجه نمی‌نمود، تبلت‌ها تبدیل به یکی از داغ ترین محصولات بازار شده‌اند و حتی پیش‌بینی می‌شود که در چند سال آینده بخش بزرگی از بازار لپ‌تاپ‌ها را نیز به خود اختصاص دهند. برخی نیز معتقدند که تبلت‌ها با کمک پردازنده‌های قوی x86 می‌توانند به طور کامل لپ تاپ را کنار گذاشته و از دور خارج نمایند. در حال حاضر آیپد سلطان بی‌چون و چرای بازار تبلت‌هاست اما روز به‌ روز بر تعداد رقبای تبلت اپل افزوده می‌شود و به تازگی غول نرم‌افزاری دنیا، مایکروسافت نیز با معرفی تبلت اختصاصی خود با نام سرفیس وارد میدان شده است. در این مقاله این دو تبلت را بصورت کامل با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:39 ] [ amer ] [ ]

به تازگی اطلاعاتی در مورد نسل جدید پردازنده‌های اینتل با نام Haswell به بیرون درز کرده، پردازنده‌هایی که قرار است جانشین Ivy Bridge شوند و باعث تولید اولترابوک‌های ارزان قیمت و قدرتمند ویندوز ۸ گردند. در حال حاضر اولترابوک‌ها در حال درجا زدن با سیستم‌عامل ویندوز ۷ هستند اما با عرضه ویندوز ۸ انتظار می‌رود بازار اولترابوک‌ها نیز از رکود خارج شود. در ادامه جزئیات بیشتری در مورد آینده اولترابوک‌ها و نسل جدید پردازنده‌های اینتل مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:36 ] [ amer ] [ ]

سامسونگ بالاخره دو تبلت محبوب Galaxy Tab 10.1 و Galaxy Tab 7.0 Plus را به اندروید ۴ یا ساندویچ بستنی دوست داشتنی گوگل بروز خواهد کرد. اما این بروز رسانی فعلا برای کاربران امریکایی ارائه نخواهد شد. انتظار می‌رود بروز رسانی تبلت‌های Galaxy Tab 7.7 و Galaxy Tab 8.9 نیز در آینده نزدیک ارائه گردد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:12 ] [ amer ] [ ]

تا معرفی آیفون نسل ششم اپل کمتر از ۶ هفته باقی مانده است و طرفداران این محصول پر رونق اپل چشم انتظار این رویداد هستند. ویدئویی که اخیرا در فضای وب منتشر شده نشان می‌دهد که پنل آیفون جدید بزرگتر، باریک‌تر و در عین حال مقاوم‌تر از نسل قبلی خواهد بود.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:9 ] [ amer ] [ ]

نزدیک به یک ماه پیش و با رونمایی از iOS 6 مقاله‌ای در زومیت منتشر شد که به مقایسه میان iOS 6، اندروید ساندویچ بستنی و ویندوز فون 7.5 مانگو پرداخته بود. با گذشت این مدت نکات بیشتری از iOS 6 برایمان روشن شد و از نسخه‌های جدید دو سیستم عامل اندروید و ویندوز فون نیز پرده‌برداری گردید. در راستای همین تغییرات جدول مقایسه‌ای ما دستخوش تغییرات زیادی شد. در نتیجه تصمیم گرفتیم جدول مقایسه‌ای جدیدی را ترتیب داده و این سه سیستم عامل تازه نفس را با یکدیگر مقایسه کنیم.


ادامه مطلب
[ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:2 ] [ amer ] [ ]

دیروز نسخه نهایی ویندوز ۸ مایکروسافت به بیرون درز کرد. این اتفاق یک روز پس از آن که سیستم عامل جدید مایکروسافت به شرکایش ارائه شد، به وقوع پیوست. اما قبل از آن نیز وب سایت Win8China اطلاعاتی در رابطه با گزینه‌های سفارشی‌سازی صفحه آغازین و صفحه قفل را منتشر کرده بود. نسخه نهایی ویندوز ۸ بیست گزینه سفارشی‌سازی خواهد داشت.


ادامه مطلب
[ شنبه 14 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:59 ] [ amer ] [ ]

همانطور که خوانندگان زومین مطلع هستند، کمتر از چند هفته تا آغاز  نمایشگاه IFA زمان باقی مانده است. حال طبق خبری که وب‌سایت‌های مختلف منتشر نموده‌اند، شرکت سامسونگ شروع به ارسال دعوتنامه برای همایش پرده برداری از محصول جدید موبایل خود نموده است. تاریخ آن نیز ۸ شهریور یا ۲۹ آگوست اعلام شده است، یک سال پیش دقیقا در همین تاریخ سامسونگ گالاکسی نوت را به جهان معرفی نمود و هم اکنون بسیاری از علاقه‌مندان گلکسی نوت بی‌صبرانه منتظر این همایش هستند.


ادامه مطلب
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:17 ] [ amer ] [ ]

نسخه نهایی ویندوز ۸ که قرار است در ۵ آبان ماه بصورت رسمی منتشر شود،  تنها یک روز پس از ارائه آن به شرکای نرم‌افزاری مایکروسافت به بیرون درز کرد. همانطور که پیش‌تر اعلام کردیم مایکروسافت همواره نسخه نهایی سیستم‌عامل خود را پیش از انتشار عمومی در اختیار برخی از تولیدکنندگان قرار می‌دهد و همیشه چند روز پس از ارائه این نسخه، شاهد حضور آن در وب‌سایت‌های به‌اشتراک‌گذاری فایل هستیم. حالا نسخه نهایی ویندوز ۸ نیز به بیرون درز کرده است.


ادامه مطلب
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:14 ] [ amer ] [ ]

تبلت‌های آرکاس معمولا در رده تبلت‌های ارزان قیمت بازار هستند، اما تبلت جدید فوق‌العاده باریک این کمپانی که تا سه هفته دیگر وارد بازار می‌شود می‌تواند دید مشتریان نسبت به محصولات این کمپانی را تغییر دهد. در ادامه مطلب اطلاعات کامل‌تر و تیزر ویدئویی این تبلت را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:12 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 28734
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1