zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

یکی از مهم‌ترین دلایل فروش خوب Apple TV فناوری Airplay است که به سادگی امکان پخش محتوا از دستگاه‌های iOS (و به زودی از کامپیوترهای مک) را به دارندگان این دستگاه می‌دهد. یکی از سازندگان ست‌تاپ‌باکس گوگل تی‌وی یعنی Honeywld، به زودی ویژگی مشابهی به تلویزیون گوگل اضافه خواهد کرد. این کمپانی در نمایشگاه Computex یک گوگل-‌تی‌وی جدید را به نمایش گذاشت که با ایجاد روشی ساده برای کاربران امکان نمایش محتوا از تبلت‌ و گوشی‌های اندرویدی برروی تلویزیون را امکان‌پذیر می‌کند.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:5 ] [ amer ] [ ]

اگر شما هم صاحب یک مک بوک پرو 17 اینچی هستید، باید به شما تبریک بگوییم. چراکه احتمالا در چند ماه آینده مک‌بوک پروی شما جزو محصولات نایاب خواهد شد. ظاهرا اپل احساس می کند که دوره لپ‌تاپ‌های 17 اینچی به اتمام رسیده است. شایعات متوقف کردن کلی خط تولید مک بوک پرو نیز، حدود یک سال است که فضای اینترنت را درگیر خود کرده است، اما مسئله توقف بازنشستگی Macbook Pro در سایز 17 اینچ، مقوله‌ای است که از دید تحلیلگران اجتناب ناپذیر است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:4 ] [ amer ] [ ]

چندی پیش اعلام کردیم که فیس‌بوک، قصد راه‌اندازی App Center خود را دارد. حال فیس‌بوک قصد دارد امشب فروشگاه نرم‌افزار خود را رسما بازگشایی کند. فروشگاه نرم‌افزار فیس‌بوک در فاز اول تنها برای کاربران ایالات متحده و کمی بعد برای کاربران کل دنیا در دسترس خواهد بود. اما این فروشگاه نرم‌افزار چه مزایا و ویژگی‌هایی داشته و آیا برای کاربران فیس‌بوک جذاب خواهد بود؟


ادامه مطلب
[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:24 ] [ amer ] [ ]

با توجه به عکس‌های دریافت شده از بنر‌های در حال نصب در مکان کنفرانس WWDC، اپل قصد دارد iOS 6 را هفته آینده معرفی کند. همان‌طور که در تصویر بالا هم مشاهده می کنید، این بنر کاملا گویای این موضوع است که دوشنبه هفته آینده iOS 6 برای دستگاه‌های اپل معرفی می‌شود. بنابراین اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد دارید آیفون یا آیپد خود را به‌روزرسانی و جیلبریک کنید، تا قبل از عرضه iOS 6 فرصت دارید. اگر دلیل این محدودیت زمانی را نمی دانید در ادامه مقاله با ما همراه شوید.


ادامه مطلب
[ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:21 ] [ amer ] [ ]

بالاخره زمان آن رسید تا گوگل و جامعه اینترنت با همکاری هم IPv6، نسل آینده اینترنت یا به اعتقاد برخی اینترنت قرن بیست و یکم را عملیاتی کنند. به اتمام رسیدن تعداد آی پی‌های موجود در اینترنت IPv4 موجب شد تا کارشناسان به فکر زیرساخت تازه‌ای برای نیاز روز افزون بشر به ارتباط بیافتند.


ادامه مطلب
[ جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:17 ] [ amer ] [ ]

Computex که هم ساله در تایپه، پایتخت تایوان برگزار می‌شود یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه‌های کامپیوتر در دنیا به شمار می‌رود. اما به نظر می‌رسد علاوه بر لپ‌تاپ و تبلت، تلفن هوشمند نیز در Computex 2012 جایگاه ویژه‌ای یافته است. گیگابایت که پیش از این حضور کم‌رنگی در صنعت موبایل داشته در نمایشگاه امسال، از چند مدل تلفن دو سیم‌کارته مجهز به اندروید ۴ پرده برداری کرده است. این تلفن‌ها مشخصات سخت‌افزاری نسبت معمولی داشته و انتظار می‌رود با قیمت رقابتی وارد بازار شوند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:15 ] [ amer ] [ ]

یکی از اعضای یک انجمن روسی، رمزعبور کدشده ۶.۴۶ میلیون کاربر LinkedIn را بدست آورده و آنها را طی یک پست در همان انجمن به اشتراک گذاشته است. براساس اعلام موسسه امنیتی Cert-Fi، رمزهای عبور منتشر توسط متد SHA-1 کدگذاری شده‌اند. این بدین معناست که رمزهای عبور منتشر شده بسیار ایمن بوده و به این راحتی قابل رمزگشایی نیستند. اما حدود ۳۰۰٫۰۰۰ کاربری که رمز غیرایمن داشته‌اند بزودی اکانتشان در دسترس دیگران قرار خواهد گرفت.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:13 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت در نمایشگاه بازی‌های ویدئویی E3 2012 لس آنجلس کولاک به پا کرده و چندین و چند خبر هیجان انگیز را اعلام نموده که برخی از مهم‌ترین آنها را گزارش کردیم. مایکروسافت از اینترنت اکسپلورر و سرویس اختصاصی موزیک برای ایکس‌باکس و نرم‌افزار فوق‌العاده جذاب SmartGlass برای اتصال تمام ابزارهای به یکدیگر و همچنین سرویس تازه Nike+ برای کینکت خبر داده است.  در این مقاله نگاهی به همه خبرهای خوب برای کاربران Xbox و حتی سایر دستگاه‌های غیر مایکروسافتی می‌اندازیم. در ادامه مقاله با ما باشید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:55 ] [ amer ] [ ]

تاکنون به این موضوع فکر کرده بودید که کدام گوشی سفت و سخت‌تر است؟ بیایید طی یک آزمایش، از گوشی عزیز دلبندمان بگذریم و ببینیم که چقدر تاب و تحمل سختی‌ها را دارد؟ اما نه، دست نگه دارید! پیش از ما «اریک مک» دست به این جنایت هولناک زده است و در آزمایشی دو گوشی Galaxy S III و iPhone 4S را از ارتفاعی حدودا دو متری به زمین ‌انداخته است. به نظر شما کدامیک از این گوشی‌ها پیروز این میدان خواهد بود؟


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:53 ] [ amer ] [ ]

شرکت سونی، غول الکترونیکی شرق دور، باید یک سرویس بازی‌های خانگی آنلاین جذاب راه‌اندازی کند تا بتواند کرسی قدرت را در این زمینه از مایکروسافت برباید. در همین راستا سونی، برای سرویس پلی‌استیشن پلاس خود طرحی نو در نظر گرفته که می‌تواند تا حدودی از نفوذ بیش از پیش XBox مایکروسافت بکاهد. پیش‌تر مایکروسافت با ارائه امکاناتی که برای کنسول بازی‌اش در نظر گرفته بود، آن را به سلطان بلامنازع بازی‌های رایانه‌ای آنلاین بدل ساخته بود. حال سونی می‌کوشد تا از رقیب عقب نیفتد و اگر بخت یاری کند از آن پیشی بگیرد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 18:50 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 198
بازدید دیروز : 436
بازدید هفته : 1171
بازدید ماه : 1123
بازدید کل : 30405
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1