zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

یک سال پیش اچ‌تی‌سی با سرمایه‌گذاری۳۰۰ میلیون دلاری در Beats، پنجاه درصد سهام این شرکت را از آن خود نمود تا از فناوری صوتی Beats در تلفن‌های هوشمند خود بهره شایسته را ببرد. حال اچ‌تی‌سی رسما اعلام کرده که ۱۵۰ میلیون دلار از سرمایه‌گذاری خود را مجددا به خود بیتس فروخته و سهم خود را از ۵۰ درصد به ۲۵ درصد کاهش داده است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:24 ] [ amer ] [ ]

گزارش‌ها حاکی از آنند که تولید آیفون جدید در کارخانه Pegatron آغاز شده است. Pegatron یک کمپانی تایوانی الاصل است که تولید آيفون جدید را در کارخانه شانگهای خود آغاز کرده است. پیش از این نیز شایعات بسیاری مبنی بر شروع تولید آیفون جدید که احتمالا با نام آيفون ۵ عرضه خواهد شد، منتشر گردیده بود. اما در گزارش تازه DigiTimes نام کارخانه تولید کننده به همراه اطلاعات بیشتر اعلام شده است.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:22 ] [ amer ] [ ]

امروز خبر نه چندان خوبی برای کاربران HTC داریم. این شرکت تایوانی وضعیت به‌روز رسانی HTC Desire HD را تغییر داده و از لیست تلفن‌هایی که به اندروید ۴.۰ بروز خواهند شد، خارج کرده است. بعد از اینکه اپراتور کانادایی اعلام کرد نسخه 4 اندروید به دلیل عملکرد نامناسب این دستگاه، ارائه نمی‌شود سخنگوی HTC پاسخ داد که این به روز رسانی هنوز طبق برنامه پیش می‌رود و به زودی منتشر می‌گردد. اما حالا HTC لیست گوشی‌هایی که به ساندویچ بستنی به روز رسانی خواهند شد را منتشر کرده که مدل Desire HD در آن حذف شده است. بیانیه HTC را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:20 ] [ amer ] [ ]

اگر کنجکاو هستید تا بدانید فروش پرچمدار تازه سامسونگ رضایت بخش بوده است یا خیر، باید بدانید که براساس اعلام رسمی این شرکت کره‌ای، فروش تلفن‌هوشمند گلکسی اس ۳ سامسونگ از مرز ۱۰ میلیون دستگاه فراتر رفته است. سامسونگ انتظار دارد تا پاییز امسال میزان فروش این تلفن دوبرابر و نزدیک به ۲۰ میلیون دستگاه شود.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:14 ] [ amer ] [ ]

به نظر می‌رسد نسخه نهای ویندوز ۸ نسبت به آنچه در نسخه پیش‌از انتشار آن تجربه کردیم تفاوت‌های خواهد کرد. تصاویر تازه‌ای از نسخه مخصوص تولیدکننده‌ها (RTM) از ویندوز ۸ به بیرون درز کرده که در آن تغییرات تازه‌ای به چشم می‌خورد. مایکروسافت، نسخه RTM ویندوز ۸ را حدود ۳ هفته دیگر، در نیمه اول آگوست منتشر خواهد کرد. همانطور که می‌دانید نسخه نهایی ویندوز ۸ در ۲۶ اکتبر (۵ آبان‌ماه) عرضه خواهد شد. در تصاویر تازه‌ای که در ادامه مشاهده خواهید کرد صفحه بوت ویندوز با لوگو شبیه به مترو تغییر شکل یافته و گزینه‌هایی برای تغییر رنگ‌بندی رابط‌کاربری دسکتاپ افزوده شده است


ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:12 ] [ amer ] [ ]

شاید کمتر کسی بداند که باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان توسط یک کمپانی چینی به نام Oppo ساخته شده است. این گوشی روی کاغذ مشخصات فنی خوبی دارد. تولید کننده این گوشی هوشمند برای کاهش ضخامت تلفن، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را حذف کرده است. اما نکته عجیب‌تر در مورد این گوشی فوق‌العاده باریک، استحکام بالای آن است، به طوری که می‌توان از آن به عنوان چکش استفاده کرد! در ادامه مشخصات فنی تلفن Oppo Finder به همراه ویدئو مربوط به کاربرد آن به عنوان چکش را مشاهده خواهید کرد!


ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:10 ] [ amer ] [ ]

گوگل در وبلاگ رسمی فارسی زبان خود اعلام کرد که از امروز می‌توانید پیکاسا را به زبان فارسی استفاده کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید پیکاسا یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مجانی ویرایش، اشتراک‌گذاری، سازماندهی و ذخیره‌سازی عکس است که به سرویس‌های آنلاین گوگل نیز متصل می‌باشد. در ادامه توضیحات بیشتر به همراه لینک دانلود نسخه جدید پیکاسا را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:45 ] [ amer ] [ ]

همانطور که امروز اعلام کردیم، سامسونگ قصد دارد یک گلکسی دیگر را در ۲۵ مردادماه معرفی کند اما هنوز مشخص نیست که این گلکسی جدید تبلت خواهد بود یا تلفن هوشمند، شاید هم یک تلفن/تبلت جدید باشد. اما کمی پس از اعلام سامسونگ، تصویری از بنچ‌مارک یک تلفن جدید که با مدل GT-N7100 مشخص شده، به بیرون درز کرد. از آنجایی که مدل اولین گلکسی نوت GT-N7000 است احتمالا سامسونگ قصد معرفی نسل دوم تلفن/تبلت نوت را دارد. جزئيات بیشتر در مورد گلکسی بعدی سامسونگ را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 10:43 ] [ amer ] [ ]

حدود ۳ سال از انتشار آخرین نسخه آفیس می‌گذرد و از آنجایی که کمتر از ۴ ماه تا عرضه نسخه نهایی ویندوز ۸ باقی مانده، مایکروسافت شب گذشته، نسخه جدید محبوب‌ترین مجموعه نرم‌افزاری اداری دنیا یعنی Office 2013 را معرفی کرد. در حال حاضر نسخه پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۳ برای دانلود در دسترس عموم قرار دارد و کاربران می‌توانند به صورت مجانی تا زمان انتشار نسخه نهایی از آن استفاده کنند. آفیس ۲۰۱۳ که با نام آفیس ۱۵ نیز شناخته می‌شود از نظر طراحی دستخوش تغییرات اساسی شده و قابلیت‌های تازه و بعضا جذابی نیز به بخش‌های مختلف آن اضافه شده است. در ادامه مطلب امکانات و قابلیت‌های تازه آفیس ۲۰۱۳ را به همراه گالری تصاویر مربوط به آنها معرفی می‌کنیم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 9:59 ] [ amer ] [ ]

سامسونگ برای معرفی و نمایش نسل جديد تلویزیون‌های هوشمند خود نمایشگاهی متفاوت را در مرکز خرید گلستان واقع در شهرک غرب تهران برپا کرده است تا علاقمندان بتوانند محصولات جدید این شرکت را از نزدیک مشاهده کرده و کیفیت و کارآیی آنها را از نزدیک تجربه کنند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ 9:56 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 28975
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1