zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ
نرم افزار مجانی App Player امکان اجرای نرم افزارهای Android را برروی ویندوز فراهم می کند. این نرم افزار که توسط BlueStacks تولید شده، قادر است نرم افزارهای اندرویدی را برروی کامپیوتر و تبلت های ویندوزی اجرا کند. App Player، نرم افزار های تبلت و تلفن های اندرویدی را درحالت تمام صفحه و یا در سایز پنجره و بدون هیچ گونه تغییری در نرم افزار اجرا می کند.
[ دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:, ] [ 16:41 ] [ amer ] [ ]
تصاوی تبلیغاتی تلفن جدید LG زودتر از موعد به بیرون درز کرده است. تلفن جدید LG که Doubleplay نام دارد دارای طراحی منحصر به فرد و متفاوتی است. این تلفن هوشمند مجهز به کی برد فیزیکی دو تکه می باشد که در میان آن یک نمایشگر صفحه لمسی نیز وجود دارد. تصویر نشان می دهد که این تلفن با نام رمز LG Flip II و ابتدا از طریق T-Mobile عرضه خواهد شد.
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 13:42 ] [ amer ] [ ]
اپل نسخه نهایی iOS 5 را برای ابزارهای موبایل خود منتشر کرد. آپگرید به iOS 5 از طریق iTunes 10.5 امکان پذیر است. اپل اولین بار iOS 5 را در کنفرانس Woldwide Developers Conference و در ماه جولای معرفی کرد. در نسخه جدید سیستم عامل iOS امکانات تازه ای اضافه شده است که مهمترین آنها یکپارچگی با توییتر، پشتیبانی از سرویس iCloud، نرم افزار بروز شده دوربین و سیستم جدید آگاه سازی (Notification) می باشند.
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 13:42 ] [ amer ] [ ]
آگهی تبلیغاتی Nokia 800 با سیستم عامل Windows Phone به بیرون درز کرده و به این ترتیب شواهد بیشتری مبنی بر معرفی این تلفن در Nokia World بدست آمده است. Nokia World تا دو هفته دیگر در هند برگزار خواهد شد. اطلاعات درج شده در پوستر Nokia 800 نشان می دهد که این تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل Mango یا WP 7.5 است. در ادامه اطلاعات بیشتر و مشخصات فنی Nokia 800 را مشاهده خواهید کرد.
[ پنج شنبه 21 مهر 1390برچسب:, ] [ 13:42 ] [ amer ] [ ]
فرزندان همیشه نمی دانند که چه چیزی برای آنها خوب است. بنابراین بهتر است والدین گاهی اوقات فعالیت آنها را خصوصا در دنیای کامپیوتر و اینترنت بررسی کنند. البته بهتر است این کار را فقط گاهی اوقات انجام دهید و همچنین بدون اطلاع فرزند از این موضوع، فعالیت وی را تحت نظر بگیرید. در ادامه روشی ساده برای بررسی عملکرد و فعالیت کودکان با کامپیوتر را در ویندوز 7 آموزش می دهیم.
[ چهار شنبه 20 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:32 ] [ amer ] [ ]
سازندگان دستگاه های لوکس، اخیرا دست به تولید نسخه طلای مک بوک پرو زده اند. بدنه این مک بوک از طلای 24 عیار پوشیده شده و همینطور تعدادی الماس استفاده شده است. این لپ تاپ قیمت گذاری نشده و هنوز مشخص نیست ارزش الماس و طلای به کار رفته در آن چقدر است. در ادامه گالری تصاویر این مک بوک را مشاهده می کنید.
[ سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:49 ] [ amer ] [ ]
گوگل زبان جدید برنامه نویسی تحت وب را با نام Dart معرفی کرد. بزرگترین موتور جستجوی دنیا مهمترین برتری های Dart نسبت به زبان های دیگر را سادگی، بهره بری بالا و مقیاس پذیری آن می داند. Dart ترکیبی از قابلیت های جدید به همراه ساختار مشابه زبان های دیگر برنامه نویسی است که کد نویسی را برای برنامه نویسان ساده کرده است.
[ سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:48 ] [ amer ] [ ]
هتل Eh Hausel که به خانه عروسی معروف است، 2.5 متر عرض و هر طبقه آن 53 متر مربع مساحت دارد. این هتل 5 ستاره زیبا که در آمبرگ آلمان ساخته شده، کوچک ترین هتل دنیا است. این هتل باریک در فضای کم عرض بین دو ساختمان، بنا شده است و از نمای بیرون، به نظر می رسد که هتل به زور در میان فضای باریک بین دو ساختمان گنجانده شده است اما زمانی که وارد هتل می شوید طراحی داخلی آن شما را شگفت زده می کند.
[ سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:35 ] [ amer ] [ ]
بالاخره Application فیسبوک مخصوص iPad نیز عرضه شد تا کاربرانی که به این شبکه اجتماعی علاقه مند می باشند، بتوانند راحت تر از آن استفاده کنند. در ادامه ویژگی های این App را مشاهده می کنید. به نظر شما مرور فیسبوک با استفاده از این App ساده تر است یا با استفاده از مرورگر وب ؟
[ سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:33 ] [ amer ] [ ]
کتاب زندگی نامه Steve Jobs توسط Walter Isaacson نوشته شده است. کمپانی Sony Pictures قصد دارد حق امتیاز این کتاب را برای ساخت فیلمی در مورد زندگی Steve Jobs خریداری کند. این کمپانی پیشتر فیلم زندگی نامه Mark Zukerberg موسس شبکه اجتماعی Facebook را با نام Social Network ساخته بود. Sony Pictures اعلام کرده که در مراحل نهایی مذاکره برای خرید حق امتیاز این کتاب است. در ادامه اطلاعات کامل‌تری در مورد این فیلم و قرارداد سونی با Walter Isaacson را مشاهده می کنید
[ دو شنبه 18 مهر 1390برچسب:, ] [ 15:36 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 48 49 50 51 52 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 230
بازدید هفته : 1234
بازدید ماه : 1186
بازدید کل : 30468
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1