zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

دوربین ۴۱ مگاپیکسلی تلفن PureView نوکیا تصاویر فوق‌العاده‌ای جذابی را ضبط می‌کند. اما اهمیت آن تا چه حد است؟ با نزدیک شدن به تاریخ معرفی نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز فون، شایعاتی مبنی بر معرفی تلفن‌های هوشمند ویندوز فون با سنسور ۴۱ مگاپیکسلی نوکیا به گوش می‌رسد. آیا این فناوری می‌تواند وضعیت برند نوکیا و ویندوزفون را در رقابت با اندروید و iOS بهتر کند؟ جزئیات کامل را در ادامه مقاله مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, ] [ 12:35 ] [ amer ] [ ]

مایکروسافت، خبرگزاری‌های مختلف را برای شرکت در یک کنفرانس مهم در روز دوشنبه آینده دعوت کرده است. حال شایعات و گزارش‌های مختلف از معرفی تبلت ساخت خود مایکروسافت و برای رقابت با iPad حکایت دارند. تبلتی که وب‌سایت‌های مختلف عنوان iPad Killer را برای آن انتخاب کرده‌اند و قرار است با سیستم‌عامل ویندوز ۸ نسخه RT و پردازنده مبتنی بر معماری ARM تولید شود.


ادامه مطلب
[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:41 ] [ amer ] [ ]

ایسر تنها پس از گذشت یک هفته از معرفی اولین اولترابوک لمسی Full HD، اولترابوک فوق‌العاده باریک Aspire S5 را آماده فروش کرده است. Aspire S5 مجهز به پردازنده Ivy Bridge اینتل، حافظه SSD و پورت USB 3.0 است و با قیمت پایه ۱۴۰۰ دلار از همین ماه وارد بازار خواهد شد. جزئیات بیشتر به همراه گالری تصاویر این اولترابوک جذاب را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب
[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:38 ] [ amer ] [ ]

نوکیا طی بیانیه رسمی خود در روز سه‌شنبه اعلام نمود که فاز دوم تغییرات در راستایی برنامه خود برای بازگرداندن شرکت به حالت سود دهی را ادامه می‌دهد. نوکیا که روزی قدرت مطلق بازار تلفن‌ در دنیا بود در ۶ ماه اخیر بیش از ۳ میلیارد دلار ضرر داده است. حال این شرکت فنلاندی خبر از فروش Vertu و اخراج ۱۰ هزار کارمند خود داده است.


ادامه مطلب
[ شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:36 ] [ amer ] [ ]

همانطور که شب‌گذشته در پوشش زنده زومیت از کنفرانس ورود Galaxy S III به ایران، مشاهده کنید، سامسونگ قصد دارد فروش نسل سوم گلکسی اس ۳ را از صبح یک‌شنبه ۲۸ خردادماه در تهران آغاز کند. پارس‌میکروتل اعلام نموده که به ۱۰۰ نفر اولی که از هریک از فروشگاه‌های منتخب یک دستگاه Galaxy S III خریداری کنند یک دستگاه Galaxy Fit هدیه می‌دهد!


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, ] [ 11:47 ] [ amer ] [ ]

مناقشات HTC در دادگاه‌ها بر سر نقض پتنت‌ها (اختراع‌های ثبت‌شده) به خصوص در مقابل اپل، این کمپانی تایوانی را مصمم کرده تا S3 Graphics را از آن خود کند تا از مزایای ۲۷۰ اختراع مهم ثبت شده این شرکت استفاده کند. بنا به گزارشاات، HTC تصمیم گرفته تا خرید S3 Graphics را قطعی کند. این کار به این کمپانی کمک می‌کند تا موقعیت خود را در دعواهای پتنتی‌اش با اپل بهتر کند. طبق گزارشات رسیده، مشاور اصلی HTC، گریس لی در مجمع عمومی سالانه سهامداران شرکت از تصمیم این کمپانی برای به چنگ آوردن S3 Graphics خبر داده است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, ] [ 11:44 ] [ amer ] [ ]

هفته گذشته موزیلا نسخه ۱۳ مرورگر محبوب فایرفاکس را برای دانلود عموم در دسترس قرار داد. در فایرفاکس ۱۳، چندین قابلیت ارزشمند تازه اضافه شده است که مهمترین آنها دکمه جدید صفحه اصلی (Homepage) است که دسترسی آسان به بوک‌مارک‌‌ها، افزونه‌ها، دانلودها، تاریخچه و تنظیمات را میسر می‌کند. طراحی تب جدید نیز دستخوش تغییرات اساسی شده است. توضیحات بیشتر به همراه لینک دانلود فایرفاکس ۱۳ را در ادامه مشاهده نمایید.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, ] [ 11:42 ] [ amer ] [ ]

دیشب بسیاری از شایعاتی که قبل از برگزاری کنفرانس مخصوص تولیدکنندگان WWDC به بیرون درز کرده‌ بود شامل نمایشگر رتینا برای مک‌بوک، سیستم‌عامل iOS 6 و ارائه جایگزین سرویس نقشه گوگل، به حقیقت پیوست. اپل در کنفرانس دیشب از iOS 6 با ۲۰۰ قابلیت تازه پرده‌برداری کرد که مهمترین آنها امکانات تازه دستیار صوتی Siri و قابلیت نصب آن برروی New iPad، سرویس نقشه اختصاصی اپل، یکپارچگی کامل با شبکه اجتماعی فیس‌بوک و مدیریت بهتر بر تماس‌ها است. در ادامه مقاله به آنچه در نسخه جدید iOS اضافه خواهد شد می‌پردازیم.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ] [ 14:20 ] [ amer ] [ ]

اپل نسل بعدی مک بوک پرو را در کنفرانس WWDC با نمایشگر رتینا، معرفی کرد. اپل درایو نوری را از این مدل حذف کرده تا بتواند ضخامت آن را بیش از پیش کم کند. MacBook Pro اپل در سایز 15 اینچ تنها 1.8 سانتیمتر ضخامت دارد. رزولوشن نمایشگر مک بوک پروی 15 اینچی 2880x1800 و چگالی پیکسل آن نیز 220 پیکسل در اینچ است. وزن این مک بوک 2 کیلوگرم بوده و سبک‌ترین مک‌بوک پرویی است که تا کنون تولید شده است.


ادامه مطلب
[ سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ] [ 13:59 ] [ amer ] [ ]

پیش‌فروش ۹ میلیونی Galaxy S III و پس از آن، تشکیل صفوف طولانی پشت فروشگاه‌های موبایل در دنیا نشان از موفقیت برترین تلفن سامسونگ یا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان برترین تلفن سال است. با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد در همین هفته Galaxy S III را بصورت رسمی وارد بازار کشور کند در این مقاله جمع‌بندی از مهمترین نظرات وب‌سایت‌های مطرح فناوری در مورد Galaxy S III سامسونگ را گردآوری کرده‌ایم که در ادامه آنها را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب
[ دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:, ] [ 16:7 ] [ amer ] [ ]
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 55 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 28968
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1