zoomin
zoomin
بروز ترین اخبار رایانه
قالب وبلاگ

Galaxy S III Samsung
Galaxy S III Samsung

اگر کنجکاو هستید تا بدانید فروش پرچمدار تازه سامسونگ رضایت بخش بوده است یا خیر، باید بدانید که براساس اعلام رسمی این شرکت کره‌ای، فروش تلفن‌هوشمند گلکسی اس ۳ سامسونگ از مرز ۱۰ میلیون دستگاه فراتر رفته است. سامسونگ انتظار دارد تا پاییز امسال میزان فروش این تلفن دوبرابر و نزدیک به ۲۰ میلیون دستگاه شود.

Yonhap, Shin Jong مدیر فناوری اطلاعات و مدیر ارتباطات موبایل سامسونگ خبر فروش ۱۰ میلیونی گلکسی اس ۳ را اعلام نموده است. با این رکورد، گلکسی اس ۳ فروش سریعتری نسبت به Galaxy S II داشته است، گلکسی اس ۲ پس از ۵ ماه از تاریخ عرضه به فروش ۱۰ میلیونی دست یافته بود.در حال حاضر گلکسی اس ۳ سامسونگ در ۱۴۰ کشور دنیا عرضه می‌شود اما این تلفن تنها دو ماه است که وارد بازار اروپا و آسیا شده است. با وجود این موفقیت، سامسونگ که در سه ماه اول سال جاری جایگاه برترین تولیدکننده تلفن‌های هوشمند را از آن خود کرده بود، به نظر می‌رسد این جایگاه را برای سه‌ماه دوم نیز، برای خود حفظ کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:, ] [ 16:14 ] [ amer ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان zoomin و آدرس zoomin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 180
بازدید دیروز : 489
بازدید هفته : 717
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 29951
تعداد مطالب : 547
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1